Hinnasto

ToVoLi ry on voittoa tavoittelematon yhdistys, jonka tarkoitus on tarjota monipuolisia ryhmäliikuntapalveluja Akaan ja lähikuntien asukkaille.

Yhdistystoimintaan kuuluu kiinteänä osana jäsenet sekä vuosikokoukset, joissa päätetään toiminnan päälinjat ja käsitellään seuran taloudellinen tilanne. Syyskokouksessa joulukuussa 2023 jäsenmaksun suuruuksi päätettiin 30€. Jokaisesta jäsenestään seura maksaa jäsenmaksun Suomen Voimisteluliitto Svoli ry:lle.

Toiminnasta kerättävillä tuloilla pyritään kattamaan menot, jotka pyrimme pitämään minimissään. Toimiminen vuokratiloissa on suuri kustannus, mutta koemme että se on edellytys tämän laajuiselle toiminnalle. Seuramme ohjaajat ja johtokunta toimivat vapaaehtoisesti seuran hyväksi. Vuokran lisäksi kustannuksia syntyy koulutuksista, lisenssimaksuista sekä yleisesti seuran toiminnan ylläpidosta.

Voit liittyä jäseneksi jäsenrekisteriohjelma MyClubissa. Liittyminen ToVoLin jäseneksi ei velvoita sinua mihinkään. Ohjeet jäseneksi liittymisestä löydät täältä.

Korttien myynti on siirtynyt MyClubin verkkokauppaan. Löydät lisätietoa verkkokaupasta täältä

Osallistumismaksut aikuisten ryhmäliikuntatunneille ja -ryhmiin

1.1.2024 alkaen

Maksutnormaalihintaopiskelijahinta*
Jäsenmaksu, voimassa kalenterivuoden30€30€
10-kortti, voimassa 6kk45 €35€
Kuukausikortti45 €35€
Kevään kausikortti (voimassa 1.1.-30.4.)135€135€
LADY/SENIOR-ryhmä (syksy-kevät yhteensä)                   30 €
Kertamaksu 10€10€
Kannatusjäsen (vuosi)70 €

* opiskelijan tulee esittää voimassaoleva opiskelijakortti ohjaajalle ennen tuntia. Yläkouluikäisen on tarvittaessa pystyttävä toistamaan ikänsä.

Kaikki laskutus- ja toimitusmaksut poistuvat 1.1.2024 alkaen.

HUOM!

Kävijöitä, aikuisia tai lapsia, ei ole vakuutettu seuran puolesta, joten huolehdittehan että henkilökohtaiset vapaa-ajan vakuutukset ovat kunnossa mahdollisten tapaturmien varalta, kiitos!